מערכות ניהול ידע ארגונית

הפתרון האולטימטיבי עבור ארגון מתקיים על תשתית המערכת של IBM

לקביעת פגישה יעוץ
תמונה ללא תיאור

הידע הנצבר בארגון הוא עצום; בין בעלי תפקידים מומחים ואנשי מכירות ושרות, בארגון נצבר ידע עצום על תהליכים, נהלים ושינויים ארגוניים. מערכת ניהול ידע אפקטיבית עוזרת בשיפור תפוקה ולמידה לטובת כלל העובדים. המערכת מסייעת בשימור, שיתוף, הנגשה ופיתוח של ידע לקידום יעדי הארגון.

מערכת ניהול ידע אחת מרכזית בארגון, המחוברת לכלל המערכות הקיימות בארגון, היא הפתרון לאיתור, שימור ואיחזור המידע והכל בתצוגה נעימה וחדשנית למשתמשים, והמידע יגיע אליהם בקליק אחד.

הפתרון האולטימטיבי עבור ארגון מתקיים על תשתית המערכת של IBM, יצור מערכת ניהול ידע מרכזית המאפשרת לעובד לקבל התרעות אישיות, הודעות חדשות, מנגנון המחייב אותו לקרוא ולחתום על דפי ידע חשובים, וכן אפשרויות לבחינות ומשוב על הידע המפורסם.

יכולות המערכת שלנו:

  • ניהול פרטי ידע וסיווגם לפי קטגוריות
  • ניהול היררכיה בלתי מוגבלת בין הפריטים
  • מערכת הרשאות מאובטחת, ואפשרות לשליחת תוכן אישי או רוחבי
  • זמינות ונגישות למידע ממחשב, טלפון נייד וטאלבט.
  • ממשק משתמש וממשק ניהול פשוטים ובעברית מלאה
  • כלי גמיש להתאמה והרחבה תמידית לפי צרכי ויעדי הארגון
  • צמצום זמני ההדרכה לעובדים חדשים
  • ניהול מסמכים וקבצי מדיה מכל סוג ובכל משקל
  • מודולים מרכזיים
  • מערכת התרעות "בדחיפה" של מידע לעובד
  • מערכת משוב על פריטי ידע
  • מנגנון בחינות על פריטי הידע
  • תזרים עבודה לאישור פריטי ידע בין המנהלים בארגון בטרם פרסומו
  • סטטיסטיקה מלאה על מספר הצפיות בכל פריט ופריט
  • סטטיסטיקה מלאה על הצפיה בכל פריט