על החברה
בית תוכנה חדשני ומוביל בעולמות Web/Mobile,פורטלים , קוד פתוח ומחשוב תבוני
לקביעת פגישת יעוץ
מאז היווסדה ב- 2007, WebTech יוצרת פתרונות טכנולוגיים חדשניים לבעיות מורכבות. WebTech פיתחה מוצרים ושירותים שסייעו לעסקים להגביר את היעילות שלהם, להפחית עלויות ולייעל תהליכים. הפתרונות שלנו זכו לשבחים על היעילות והאמינות שלהם, המאפשרים לעסקים לעמוד בדרישות העסקיות והעולם הטכנולוגי המשתנים ללא הרף.
תחומי ההתמחות שלנו
עולם ה Digital Experience מכוסה על ידי WebTech בצורה מקיפה:
פורטלים B2C/B2E/B2B, יישומים ניידים, מערכות טפסים ורשתות חברתיות ארגוניות. WebTech מכסה את כל מגוון הפתרונות לעולם הדיגיטל , מפורטלים המאפשרים ללקוחות ליצור אינטראקציה עם עסקים, דרך אפליקציות סלולריות המאפשרות ללקוחות גישה למידע תוך כדי תנועה, מערכות טפסים המאפשרות ללקוחות למלא ולשלוח מידע במהירות ועד לרשתות חברתיות ארגוניות, המאפשרות לעובדים לתקשר ולשתף פעולה בקלות.
באמצעות מערכות ניהול תוכן ארגוני, מערכות ניהול ידע ומערכות חיפוש חכם, אנו מסייעים לארגונים בניהול המידע והידע שלהם. מערכות אלו מאפשרות לארגונים לאחסן מידע בצורה מובנית ומאורגנת, ובמקביל מקלות על החיפוש ומציאת המידע הנחוץ להם. הם גם מקלות על שיתוף ידע בכך שהם מאפשרות למשתמשים לגשת בקלות לתוכן ולשתף זה עם זה.
הובלה בפתרונות AI
באמצעות טכנולוגיות AI המתקדמות ביותר, אנו מביאים ארגונים לעידן של מחשוב קוגניטיבי.על ידי שימוש בכלים הטובים ביותר הקיימים בשוק, אנו מסוגלים לייצר פתרונות AI מוצלחים ויעילים. לאחר ביצוע מחקרי שוק ומחקר טכנולוגי, אנו בוחרים את הכלים שייצרו התמחות ויעניקו ידע ייחודי ללקוחותינו. הדבר מאפשר לנו לספק פתרונות חסכוניים המותאמים לצרכי הלקוח. על ידי גישה לטכנולוגיה העדכנית ביותר, אנו מסוגלים לספק מוצר יעיל ואמין, שמוביל לתוצאות מוצלחות.
שותפויות טכנולוגיות
מאז 2007, WebTech מהווה שותף עסקי חשוב ומרכזי של יבמ בישראל. WebTech מהווה Advanced Business Partner . Advanced Business Partner (ABP) הוא ייעוד שניתן על ידי יבמ לחברות שיש להן מערכת יחסים אסטרטגית עם יבמ. כדי להפוך ל-ABP, חברה חייבת לעמוד בקריטריונים מסוימים שנקבעו על ידי IBM, לרבות יציבות פיננסית, מחויבות למוצרים ופתרונות IBM ורמה מסוימת של הסמכות IBM.
שותפות עסקית עם חברת Liferay . Liferay הינו מוצר פורטל קוד פתוח מוביל, החברה את WebTech כשותפה העסקית שלה בישראל בשנת 2013. מינוי זה אפשר ל WebTech להרחיב את פעילות Liferay בישראל, ולבנות מודעות למותג בשוק הישראלי.
בסיס לקוחות חזק
בין לקוחות ה-Enterprise של החברה נמנים בנק הפועלים, בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי, מנורה-מבטחים, עמידר, משרד התחבורה, רשות התעופה האזרחית, אלקטרה, בזק, פלאפון, דקסל ועוד. לקוחות אלו מסתמכים על החברה שתספק להם שירותים ופתרונות איכותיים העונים על צרכיהם העסקיים.
תקשורת לקוחות רב ערוצית - Botica
כאחת החברות המובילות בישראל בהטמעת פורטלים ארגוניים, WebTech שילבה ניתוח שפה, כלי חיפוש וצ'טבוטים בשפה טבעית(תחת המותג Botica) לשיפור חווית השימוש והגישה למידע בצורה מהירה ואישית. החברה ממנפת את המומחיות שלה בפורטלים וניהול ידע יחד עם המומחיות שלה בניתוח שפה ומוצר ה SAAS שלה, Botica.
Botica עוזרת למשתמשים למצוא את המידע שהם צריכים במהירות ובדייקנות על ידי שימוש בעיבוד שפה טבעית ובינה מלאכותית. הצ'אטבוט עוזר למשתמשים ליצור אינטראקציה עם הארגון בצורה מותאמת יותר ומאפשר להם לשאול שאלות במילים שלהם. כלי החיפוש עוזרים למשתמשים למצוא את המידע הנכון במהירות, וניתוח שפה עוזר לזהות נושאים ומגמות הרלוונטיות למשתמש. www.botica.ai .
מובילות בשוק
בהתבסס על סקר השוק STKI לשנת 2022 ו-2020, ל-WebTech עמדה חזקה בשוק הישראלי. במיוחד בתחומי פורטלים, ניהול ידע, נתונים, חיפוש ודיגיטל.